NEWS / Publications

IN-HOUSE PUBLICITY

Latest publication by Jörg F. Zinke

Mit Intelligenz- “Upgrade” zum Erfolg: Bessere Entscheidungsfindung durch Lateral Thinking

Wissenschaftlicher Aufsatz veröffentlicht im März 2014 im Fachbereich Psychologie – Kreative Intelligenz und Entscheidungsfindung

COVER - INTELLIGENZ-UPGRADE Kopie

Jörg F. Zinke, Mit Intelligenz- “Upgrade” zum Erfolg: Bessere Entscheidungsfindung durch Lateral Thinking, GRIN Verlag GmbH, München 2014 – ISBN 3-656-59980-7

Durch die Nutzung der Techniken des “lateralen” Denkens wird eine “höhere” Form der Intelligenz erreicht. Es hat sich in der Praxis gezeigt, dass hierdurch gewonnene Erkenntnisse für die Entscheidungsvorbereitung im unternehmerischen Entscheidungsprozess und auf der Suche nach Problemlösungen in besonderem Maße sicher und belastbar sind. Dies gilt umso mehr, wenn diese Erkenntnisse in einem begleitenden Dialog “auf Augenhöhe” zusammen mit dem Management und einem erfahrenen Experten (Coach) entwickelt werden.    Order here

Publicity “just-in-time” – strategic brand communication by retail media

Prevention of creeping brand erosion by generating consumer preferences (buying decision) via strategic brand communication at the Point Of Purchase.

The recently published survey by Jorg F. Zinke describes possibilities of strategic brand communication at the POS (better referred to as Point Of Purchase or POP) by use of existing relevant retail media formats in the fight against values annihilating price competition at retailers and shows ways how the creeping brand erosion which is observed in nearly all product categories can be stopped.

Jörg F. Zinke, Werbung “just-in-time” – strategische Markenkommunikation durch Retail Medien (Publicity “just-in-time” – strategic brand communication by retail media), 1. Edition, GRIN Verlag GmbH, Munich, Feb. 2013      Order here

Homepage Übersetzung

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s